Verzending & retourneren

 

Verzending bij Ronafly
Bestellingen worden bij Ronafly met veel liefde, zorg en aandacht ingepakt en daar horen ook bewuste en duurzame verpakkingen en verpakkingsmaterialen bij.
Ik gebruik zoveel mogelijk duurzame en recyclebare verpakkingsmaterialen, verzenddozen en enveloppen. Waar mogelijk is hergebruik ik verpakkings- en verzendmaterialen, zoals bubbeltjesplastic, beschermfolie, schuimchips en verzenddozen, wanneer deze nog in goede staat zijn.

Levertijden
Bij ieder product staat de verwachte levertijd aangegeven. Veel producten worden op bestelling gemaakt, waarbij per product de levertijd kan verschillen. Mocht een product onverhoopt niet leverbaar zijn binnen de aangegeven tijd, neem ik uiteraard contact op voor de verwachte levertijd.

Verzendkosten
Verzendkosten binnen Nederland:
Brievenbus pakketje (incl. Track & Trace): €4,95
Pakketpost (incl. Track & Trace): €7,95

Verzendkosten internationaal:
Ik verzend bestellingen ook internationaal, de verzendkosten buiten Nederland verschillen per land en/of zijn op aanvraag. 
Diverse landen zoals België, Duitsland en Frankrijk zijn al toegevoegd aan de webshop. Mocht je land er nog niet tussen staan of heb je vragen over internationale verzendingen, kun je altijd even mailen naar info@ronafly.nl 
Bij verzendingen buiten de EU kunnen er mogelijk extra kosten voor douane- en invoerrechten worden gerekend. Deze kosten zijn altijd voor rekening van de koper.

Verzendtijden
Let op! De postbedrijven ervaren nog steeds veel drukte! Hierdoor kunnen de verzendtijden langer zijn! 
Ook internationale verzendingen kunnen nog steeds last hebben van vertragingen

Nadat ik bestellingen heb verzonden gelden gemiddeld de volgende verzendtijden:
Binnen Nederland: 1 – 3 werkdagen
Binnen Europa: 4 – 14 werkdagen
Buiten Europa: 2 – 6 weken

Rond feestdagen en drukke periodes kan dit uiteraard langer zijn.
Bestellingen buiten de EU kunnen worden vastgehouden bij de douane, dit kan voor vertraging zorgen.

De verzendtijden zijn ter indicatie en hieraan kunnen geen rechten worden ontleed. Ik heb geen invloed op storingen, vertraging en/of extreme drukte bij postbedrijven en/of bij de douane.

Retourneren
Mocht je onverhoopt toch niet tevreden zijn met een product kun je deze in de meeste gevallen retourneren. Je dient dan binnen 14 dagen contact op te nemen met Ronafly. Wacht met het opsturen van het product dat je retour wilt sturen tot je een reactie van mij terug hebt ontvangen.
De producten dienen  met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk- in de originele staat en verpakking terug gestuurd te worden naar Ronafly.

Voorwaarden van het retourneren is dat het artikel ongebruikt en onbeschadigd is.

Let op! Gepersonaliseerde en op maat gemaakte producten kunnen NIET retour gestuurd worden!

De verzendkosten en het verzendrisico van retourzendingen zijn voor rekening van de koper. De kosten van retourartikelen die onvoldoende gefrankeerd zijn worden in mindering gebracht op het retourbedrag.
Het verschuldigde bedrag zal binnen 14 dagen na ontvangst van de retour teruggestort worden, mits de artikelen in goede staat zijn ontvangen.